Klachtenregeling
Wij doen ons best om op een efficiënte manier zorg van goede kwaliteit te leveren. Wij streven naar duidelijke informatie en goede communicatie met onze patiënten.
Dat neemt niet weg dat er soms toch iets mis kan gaan en dat u teleurgesteld bent of niet tevreden. Als dat het geval is kunt u het beste hierover contact opnemen met de medewerker in kwestie.
Wellicht was er sprake van een misverstand, tegenstrijdige verwachtingen of onvoldoende communicatie en kan uw onvrede in een gesprek worden weggenomen. Misschien is er iets fout gegaan zonder dat wij ons er van bewust waren. Wij horen dat graag want daar leren we van hoe dit in de toekomst te voorkomen.
Mocht u er met de medewerker niet uitkomen of ziet u er tegenop om het gesprek met de betreffende medewerker aan te gaan, neemt u dan contact op met de klachtenfunctionaris, Albertine Voncken. Dat kan via de mail, de telefoon of door het officiële klachtenformulier in te vullen. Het formulier kunt u bij de doktersassistente opvragen.
Als ook na een gesprek met ons, uw klacht blijft bestaan dan kunt u zich richten tot een klachtencommissie.
Alle medewerkers van onze huisartsenpraktijk zijn aangesloten bij de Stichting klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Deze klachtencommissie is opgezet door de patiëntenvereniging en beroepsgroepen gezamenlijk.
U kunt zich tot de commissie wenden bij de SKGE via https://www.skge.nl/klacht-indienen.
Wilt u nu contact met de huisartsenpraktijk dan kunt u ons bellen, 020 665 75 63 of mailen op info@praktijkamsteldorp.nl
Wij nemen dan binnen twee werkdagen contact met u op.